Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι οι παραγγελίες που καταχωρείτε, με τρόπο εξόφλησης, την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα παραμένουν ενεργές για την εξόφληση τους ή παραλαβή από εσάς, για 5 εργάσιμες ημέρες. Με την πάροδο του χρόνου αυτού, θα αποδεσμεύεται το προϊόν και η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.
Δεν ισχύει, σε περιπτώσεις που το προϊόν που έχετε επιλέξει είναι στα αναμενόμενα μας προϊόντα. Εκεί, η καταληκτική ημερομηνία θα είναι 5 μέρες μετά την ειδοποίηση σας, ότι έχουμε παραλάβει και μπορείτε με την σειρά σας, να εξοφλήσετε και να σας το στείλουμε ή να παραλάβετε από το κατάστημα μας.
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, θα πρέπει σε διάστημα 5 ημέρων από την άφιξη του προϊόντος στο τοπικό κατάστημα κουριερ ή να την έχετε αποδεχθεί, στην περίπτωση αποστολής της στον χώρο σας ή να έχετε παραλάβει εσείς από το κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας κουριερ.
Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και θα επιστραφεί στην εταιρεία μας.
Μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με χρέωση πιστωτικής, την οποία αποδέχεται προς συναλλαγή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
Το κατάστημά μας δέχεται τις κάρτες όλων των τραπεζών εκτός από Diners και American Experss.
Σύμφωνα με τον νέο νόμο 4446/2016, όλες οι συναλλαγές άνω των 500€, θα εξοφλούνται ηλεκτρονικά με χρήση κάρτας ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση της αντικαταβολής σε κούριερ ή για παραλαβή σας από κατάστημα της κούριερ.
Δεν μπορείτε να εξοφλήσετε με μετρητά τα ποσά άνω των 500€. Μόνο με χρήση πιστωτικής-χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε τράπεζα.
Με Μετρητά
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με μετρητά, καταβλητέα σε ταμείο καταστήματος, όταν ο πελάτης επιλέξει “παραλαβή από το κατάστημα”, όπως ορίζεται αναλυτικά κατωτέρω.
Με αντικαταβολή
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η εξόφληση των λευκών συσκευών γίνεται αποκλειστικά με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς ή με τη χρήση πιστωτικής – χρεωστικής κάρτας και όχι με αντικαταβολή.
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω αντικαταβολής, δηλαδή με την καταβολή του οφειλόμενου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη διανομέα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ κατά την παράδοση των πωληθέντων στον δηλωθέντα, κατά παραγγελία, τόπο παράδοσης. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και είναι δεκτή για ποσά έως 500€, ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά. Σε περίπτωση συνολικού τιμήματος πώλησης (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων) ποσού μεγαλυτέρου των 900€ η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει τη διακριτική ευχέρεια να ζητήσει προκαταβολή μέρους του συνολικού ποσού για την έναρξη εκτέλεσης της πώλησης, είτε με καταβολή μετρητών σε κατάστημα είτε με την χρέωση πιστωτικής κάρτας του πελάτη. Σε περίπτωση δε άρνησης του πελάτη να καταβάλει το ποσό της οριζόμενης προκαταβολής, δικαιούται να απόσχει από την έναρξη εκτέλεσης των υποχρεώσεών της από την πώληση, έως ότου συμμορφωθεί ο πελάτης ως προς την εν λόγω αξίωση. Αυτό ισχύει ιδίως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, σε περιπτώσεις που κάποιο ή κάποια από τα πωλούμενα προϊόντα απαιτείται να παραγγελθούν από προμηθευτή. Για όλες τις πωλήσεις με καταβολή του τιμήματος με αντικαταβολή, η επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας γίνεται όπως σε όλες τις περιπτώσεις εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία – e-mail) αλλά στην περίπτωση αυτή, απαιτείται επιπρόσθετη τηλεφωνική επιβεβαίωση, απευθείας με τον πελάτη. Επίσης, σε περίπτωση που για την αγορά ζητείται έκδοση τιμολογίου (πώληση σε επιτηδευματία), η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη ως τρόπος εξόφλησης.
Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 2€.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό τραπέζης με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας.
EUROBANK
Λογαριασμός: ????????
IBAN: ????????
ΕΘΝΙΚΗ
Λογαριασμός: ????????
ΙΒΑΝ: ????????
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λογαριασμός: ????????
ΙΒΑΝ: ????????
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λογαριασμός: ????????
ΙΒΑΝ: ????????
ALPHABANK
Λογαριασμός: ????????
ΙΒΑΝ: ????????
Παρακαλούμε πολύ, σε περίπτωση εξόφλησης με κατάθεση σε τράπεζα, συμπεριλάβετε στο καταθετήριο τον κωδικό παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό πελάτη.
Δικαιούχος: ????????
- Ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση, λόγω αδυναμίας ταυτοποίησης της πληρωμής, αν στην αιτιολογία δεν αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας.
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε τράπεζα που συνεργάζεται με το σύστημα ΔΙΑΣ (μέσω φυσικού καταστήματος, e-banking ή phone banking – ανάλογα με τις δυνατότητες της κάθε τράπεζας).
Εάν ο πελάτης επιλέξει να κάνει έμβασμα μέσω άλλης τράπεζας, μη συνεργαζόμενης με την εταιρία μας, οφείλει να καταβάλει τα έξοδα εμβάσματος που χρεώνει το τραπεζικό σύστημα.
Στην περίπτωση αυτή παρουσιάζονται καθυστερήσεις, εναρμονισμένες με τους τραπεζικούς όρους, στην εμφάνιση του ποσού εξόφλησης στο λογαριασμό της εταιρίας μας και σε καμμία περίπτωση η ευθύνη δε βαραίνει την εταιρεία.
Η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας ξεκινάει μόνο εφόσον πραγματοποιηθεί και εμφανιστεί η μεταφορά του ποσού εξόφλησης στο λογαριασμό μας.